PRISTATYMAS:
Užsisakius ir apmokėjus prekes internetu, pirkėjas gali pasirinkti vieną iš tryjų būdų:
- Omniva pristatymas paštomatuose iki 55€ krepšelio vertės, kaina 3.50€.
- LP Express pristatymas paštomatuose iki 55€ krepšelio vertės, kaina 3.50€.
- DPD Fresh pristatymas iki durų kaina 6.90€, šiam pristatymo būdui netaikomas nemokamas pristatymas nepriklausomai nuo krepšelio vertės.
Nemokamas pristatymas Omniva ir LP Express paštomatais nuo 55€ krepšelio vertės. *SVARBU*Atsiėmimas, LP Express ir Omniva taškuose. Jeigu tarp Jūsų pirkinių yra temperatūrinio režimo prekių, gavus patvirtinimą, kad siuntinys pristatytas, reikėtų siuntą atsiimti, kaip įmanoma greičiau. Jeigu manote, kad siuntos nepavyks greitai atsiimti, rekomenduojame rinktis pristatymą į namus/darbą.
Visais kilusiais klausimais galite kreiptis elektroniniu paštu info@dreamfood.lt ar telefonu +370 67 887 287
PREKIŲ GRĄŽINIMAS:
Jeigu esate nepatenkinti Jums pristatytų prekių kokybe ir norite jas grąžinti, pakeisti arba yra pristatytos ne visos ar ne tos prekės, kurios buvo užsakytos, prašome kreipkitės el. paštu info@dreamfood.lt arba telefonu +370 67 887 287 .Remiantis LR Civilinio kodekso 6.228 nuostatomis nekeičiamos ir negrąžinamos šios kokybiškos prekės:
- greitai gendančios prekės ar prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
- supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių.
Grąžinamos ar keičiamos kokybiškos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gautos pirkėjo, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą. Jeigu prekė nėra pilnai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, mes turime teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.
Prekės keičiamos ar grąžinamos tik iš anksto suderinus prekių atsiėmimo laiką ir vietą.
Pinigai už grąžintas, nepristatytas ar nekokybiškas prekes į Jūsų banko sąskaitą, iš kurios sumokėjote už pirkinius, bus pervesti ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo skundo pateikimo.
Pristatymas už Lietuvos ribų:
Susisiekite su mumis info@dreamfood.lt, susitarsime dėl siuntimo sąlygų. Siuntimo kaina priklausys nuo mūsų partnerių pasiūlymų.
ATSISKAITYMAS
Dreamfood.lt už parduodamas prekes galite atsiskaityti naudodamiesi elektronine bankininkyste. Pasirinkite atsiskaitymo būdą per Paysera ir galėsite atsiskaityti per el. bankus – „Swedbank“, „SEB“ Bankas, „Luminor“, „Citadele“ bankas, Šiaulių bankas, „URBO” bankas, Lietuvos centrinė kredito unija, N26 Bank..
Ačiū, kad perkate!